Äänestys

Pelaatko Sims -pelejä?

Kyllä
En
Harvoin
Mikä se on?

Aihe: The Sims
Luettu 42305 kertaa

0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.

Vs: The Sims 1-3

05.05.2012 12:12
Oon muuten kuullut, että toi sims 3 olis aika huono.. Kannattaako sitä ostaa?

Tämä video varmaan vastaa kysymykseesi...
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=ucwxATyWZ2w" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=ucwxATyWZ2w</a>

Mockingjay

*
  • Feminism, French Fries & Fleetwood Mac

06.05.2012 13:01
Vähän tota 3 saa tilattuu netistä halval esim. Wiille..
Voisin harkita hankintaa. :J

Jonkun 10e >

cdon.com

(omistan vai sims 2  lemmikkielämää.. ps2.. mut oon toki lainannu pelejä kavereilta. :J )
« Viimeksi muokattu: 06.05.2012 15:03 kirjoittanut Nellu?! »

Lappis

*
  • Tuturu!

06.05.2012 15:03
Mulla on vaan sims 2 autiosaari ps2:lle  :-\

09.05.2012 22:10
Mä pelasin joku aikasitten sims 2 ps2.
Ja mä nukuin siinä lautanen kädessä!

hauskapelle

*
  • tää on parasta just nyt

20.05.2012 14:02
Pelaan Simsiä Facebookissa. ( The Sims Social )

Toi the sims social on iha surkee.. itte pelasin sitä kerra

20.10.2012 16:04
Tälläinen ilonjuhla The Simsissä. Lisäksi vaimoni sai nyt lapsen.

20.10.2012 16:04
Simpsut rules! Oon pelannut siitä asti simssejä kun niitä on alkanut tulla kunnolla.
Atm omistan ps2 seuraavat simssit; sims: urbz in the city, the sims, the sims 2, the sims 2 autiosaari.
Sit mulla on pclle kaikki sims 3 lisäosat&kamasetit ja medieval ja senkin laajennuspaketti.

Omistan myös kaikki sims 2 lisäosat mutta en oo jaksanu asentaa niitä koska laiskuus... Löytyy myös muutama sims 1 peli mutta samasta syystä nekään ei oo asennettuna..

Oon muuten kuullut, että toi sims 3 olis aika huono.. Kannattaako sitä ostaa?
Mäkin luulin että sims 3 ois oikeesti huono, mutta siis. Sen jälkeen ku tottuu siihen astetta realistisempaan ulkonäköön, alkaa näkeen siinä kaikki hyvät puolet. Jos ärsyttää rajoitteet ja haluaa pelata vähän laajemmin ja kustomoida kaikkea on sims 3 tosi hyvä peli. Pelkkä peruspeli on melkoinen pettymys, mutta lisäosien myötä peli paranee kokoajan! Kannattaa myös koettaa Sims medievalia; ihan sairaan hyvä peli, jokseenkin eroaa muista simsseistä melko paljon (jos ei nyt lasketa mukaan elämäntarinoita etc).

Ah, sims 3 on aiheuttanut mulle niin paljon iloa, nytkin mun teini-ikäinen sim kutistui kääpiöksi. Miksi? Sitä en tiedä, mut se on aika eeppinen!

16.02.2013 21:09
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=2sapkej0qPI" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=2sapkej0qPI</a>

En malta odottaa! Toi University Life näyttää niin mahtavalta! :D

kivasima

*
  • Plörp

16.02.2013 23:11
Kuulinkohan tuolta videolta oikein, "woohoody call". :D

Voi että, oon tippunut nyt Sims-maailmasta täysin kun en oo voinut pelata. PS3:lla kyllä on The Sims 3 vieroitusoireiden vähentämiseksi.

16.02.2013 23:11
Sims on ihan hyvä, mutta aina tulee olla ramppaamassa suihkussa, syömässä tai nukkumassa. :(

kivasima

*
  • Plörp

17.02.2013 19:07
Sims on ihan hyvä, mutta aina tulee olla ramppaamassa suihkussa, syömässä tai nukkumassa. :(

Vedä tarvepalkkeja alt-pohjassa haluamaasi tilaan. Jos ei toimi, niin koodiluukkuun testingcheatsenabled true ja sitten.

17.02.2013 19:07

Vedä tarvepalkkeja alt-pohjassa haluamaasi tilaan. Jos ei toimi, niin koodiluukkuun testingcheatsenabled true ja sitten.
Jos viitsit, voisitko etsiä tavan jolla tuo tarvejutu pysyisi tallennuksessa? Tarpeiden tila muuttumattomaksi ei tallennu tallennukseen, joten se pitää tehdä joka kerta käynnistäessäni pelin.

kivasima

*
  • Plörp

17.02.2013 20:08
Jos viitsit, voisitko etsiä tavan jolla tuo tarvejutu pysyisi tallennuksessa? Tarpeiden tila muuttumattomaksi ei tallennu tallennukseen, joten se pitää tehdä joka kerta käynnistäessäni pelin.

En nyt ihan ymmärtänyt.

Näillä ohjeilla kuitenkin tarpeiden tilan saa muuttumattomaksi kahdella klikkauksella joka kerta, kun alat pelaamaan. Oletan, että sulla on kolmonen.

1) Lataa Modthesimsistä automaattinen testingcheatsenabled true.
2) Pelissä klikkaa sift-pohjassa postilaatikkoa ja valitse tarpeiden tila muuttumattomaksi.

Mun mielestä kuitenkin on nopeampaa ja helpompaa ihan vain vetää ne tarpeet sellaisiksi, kuin tahdon. Se nappi olikin muuten sift, eikä alt. Sori.

03.05.2013 23:11
TheSims4.com domain on aktivoitu ja se vie Simsin kotisivulle! Lisäksi EA on ilmoittanut että maanantaina 6.5 julkaistaan jotain uutta Sims-sarjaan! Mitä tämä kaikki voisi tarkoittaa ;)? En malta odottaa!! :D
« Viimeksi muokattu: 03.05.2013 23:11 kirjoittanut james622 »

Mockingjay

*
  • Feminism, French Fries & Fleetwood Mac

03.05.2013 23:11
^ Jos seuraavaks ois joku oma liikkuminen jonkun kameran tms avulla mukana ja et voi eläytyy koko juttuu 3d-lasit päässä.. ihq. :Dd
Okei, mitäköhä ne vois viel parantaa kolmosesta (?)

Vieras

Kirjaudu sisään Rekisteröidy