Äänestys

Omistatko XBOX360 ?

Kyllä.
Olen omistanut ennen.
Ei löydy.
En tykkää.
Mikä se on?

Aihe: Xbox
Luettu 18550 kertaa

0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.

Hienorikuli

*
  • Habboilua jo vuodesta 2007!

Vs: XBOX 360

24.11.2010 15:03
mulle on muuten tulossa 360   ja se kamera järjestelmä siihen :)

16.01.2013 15:03
Nostetaanpas tämä aihe.

Itsellä joululahjaksi saatu Xbox 360 Slim.

Kysymys: Jos ostan Gold-jäsenyyden, tuleeko se vain profiilille, jolla se on ostettu vai konsolin kaikille profiileille?

16.01.2013 15:03
Nostetaanpas tämä aihe.

Itsellä joululahjaksi saatu Xbox 360 Slim.

Kysymys: Jos ostan Gold-jäsenyyden, tuleeko se vain profiilille, jolla se on ostettu vai konsolin kaikille profiileille?

Se tulee kaikille, ainakin minulla.

Lappis

*
  • Tuturu!

17.01.2013 21:09
^Se tulee vaan yhelle profiilille.

Itelle on tulossa toivottavasti huomenna Xbox 360, toinen ohjain, akut ohjaimiin, laturi ja Fortsa Motorsport 4. Tänään ostin Black Ops 2:n ja headsetin. Enää Live-Gold hankkimatta, niin on kaikki tarpeellinen.

Ps. jos jotain kiinnostaa, niin mun gamertag on ''Bizlab''. Nimi on varastettu Golpelta. Tai oikeestaan se on mun nimestä tehty väännös. Lap-pis = Pis-lap = Bizlab.
« Viimeksi muokattu: 18.01.2013 14:02 kirjoittanut lappis13 »

Xbox One

21.05.2013 16:04
Microsoft on julkaissut oman 8. sukupolven pelikonsolinsa, joka kantaa nimeä Xbox One. Microsoft esitteli laitteen tänään 21.5. tiedotustilaisuudessaan ja lisää kerrotaan E3-messuilla.

Omat ajatuksesi pelikonsolista?
« Viimeksi muokattu: 21.05.2013 21:09 kirjoittanut solakkakeppi »

Vs: Tuleva Xbox

21.05.2013 17:05
Toivon, että Xbox -ohjain käyttäisi kosketusnäyttö -tekniikkaa ohjaimessa, sekä entistä parempi käyttöjärjestelmää toivon.

Toivon, että Xbox -ohjain käyttäisi kosketusnäyttö -tekniikkaa ohjaimessa, sekä entistä parempi käyttöjärjestelmää toivon.

Kosketusnäyttöiset hajoavat helpommin kuin normaalit mekaaniset / digitaaliset ohjaimet. Ja tulevan Xboxin käyttis perustuu kasiin varmaan.. :DD

Lappis

*
  • Tuturu!

Mä taas toivon, ettei sitä kosketusnäyttöä tulisi. Ainakaan siihen perusohjaimeen.

Toki saa tulla joku kosketusnäyttöohjain, mutta mitä sillä tekee?

Lisäksi EA ja Activision on esittelemässä tulevia pelejäkin Xboxille. Odotettavissa CoD: Ghosts ja EA Sportsin pelejä.

Kosketusnäyttöiset hajoavat helpommin kuin normaalit mekaaniset / digitaaliset ohjaimet. Ja tulevan Xboxin käyttis perustuu kasiin varmaan.. :DD

Toivotaan, että käyttöjärjestemä olisikin Windows 8. Minä ainakin haluan kosketusnäytöllä toimivan ohjaimen markkinoille ja alumiinisen -konsolin. Microsoft oli huhunut, että konsoli voisi olla alumiini runkoinen.  :-*

VIelä tiedoksi, että Activion julkaisee tänään luultavasti Call Of Duty: Modern Warfare 4 Microsoftin tiedotustilaisuudessaansa.
 EA julkaisee urheilupelin varmaankin.

Lappis

*
  • Tuturu!

^MW4 = Ghosts. (ainakin näin kuulin)

Mut joo, mulle on periaatteessa ihan sama mitä sieltä tulee kun en ole kyseistä konsolia ostamassa.
« Viimeksi muokattu: 21.05.2013 17:05 kirjoittanut lappis13 »

Mut joo, mulle on periaatteessa ihan sama mitä sieltä tulee kun en ole kyseistä konsolia ostamassa.
Itse luultavasti tulen ostamaan, kun nykyinen Xbox 360 jättää hyvästit. Siihen mennessä uudesta Xboxista on varmastikin kaikki ilkeät lastentaudit kitketty.

21.05.2013 18:06
Miksi käyttöjärjestelmänä pitäisi olla sysihöpö Windows 8? Windows 8 on suunniteltu tableteilla käytettäväksi ja yksi Xboxin kosketuslevy ei olisi kosketusnäyttöä lähelläkään, paitsi ehkä nimellisesti. Maalaisjärjellä ajateltuna Xboxiin tulee uusia palveluita ja paranneltuja Xbox Live-ominaisuuksia. Tuskin Microsoft muuttaa nykyistä toimivaa Xbox-ohjainta kovinkaan paljoa. Maksimissaan ehkä materiaalinvaihdos ja näppäintuntuman parannus.

« Viimeksi muokattu: 21.05.2013 18:06 kirjoittanut Dotcom »

Ostan Xbox 720 heti, kun Xbox 360 heittää veivit. Ei ole olemassa parempaa konsolia, kuin Xbox.
  Toivon, että Xboksin ohjain ei tule menettämään epäsynmetrisyyttäänsä, koska ohjain on, kuin tehty minun käsilleni.

Dotcom
Lainaus
Jos tälläisiä radikaaleja faktoja julkaiset, kannattaisi laittaa se lähde tai jättää arvailut kokonaan sikseen.

Lainaus

Toivottavasti ensi_kerralla luet paremmin.

Ostan Xbox 720 heti, kun Xbox 360 heittää veivit. Ei ole olemassa parempaa konsolia, kuin Xbox.
  Toivon, että Xboksin ohjain ei tule menettämään epäsynmetrisyyttäänsä, koska ohjain on, kuin tehty minun käsilleni.

Dotcom
Lainaus
Jos tälläisiä radikaaleja faktoja julkaiset, kannattaisi laittaa se lähde tai jättää arvailut kokonaan sikseen.

Lainaus

Toivottavasti ensi_kerralla luet paremmin.

Tietokone on parempi konsoli kuin Xbox :) Sillä voi pelata PS1, PS2, XBOX, WII jne..
+ Uuden Xboxin nimeä ei ole vielä paljastettu se on joko Xbox 8, Xbox 720 tai joku muu..
« Viimeksi muokattu: 21.05.2013 18:06 kirjoittanut mr.spammer »

Vieras

Kirjaudu sisään Rekisteröidy