Äänestys

Paras Call of Duty -sarjan peli?

Call of Duty (2003)
0 (0%)
Call of Duty 2 (2005)
1 (4.2%)
Call of Duty 3 (2006)
0 (0%)
Call of Duty 4: Modern Warfare (2007)
5 (20.8%)
Call of Duty: World At War (2008)
0 (0%)
Call of Duty: Modern Warfare 2 (2009)
4 (16.7%)
Call of Duty: Black Ops (2010)
7 (29.2%)
Call of Duty: Moden Warfare 3 (2011)
1 (4.2%)
Call of Duty: Black Ops 2 (2012)
4 (16.7%)
Call of Duty: Ghosts (2013)
2 (8.3%)

Äänestäjiä yhteensä: 24

Aihe: Call of Duty
Luettu 12842 kertaa

0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.

androidhaxx

*
  • Javascript is the duct tape of the Internet.

Vs: Call of Duty

08.08.2015 09:09
En pitänyt itsekkään senpä jälkeen ne on sinne jäänykki. Ensimmäisestä > Modern Warfare 4 ja World at War ovat ne kaikkein parhaimmat.

14.05.2016 18:06
Activision ilmoitti pelaajille kaksi viikkoa sitten uudesta pelistä, joka on COD: Infinite Warfare ja sitä kehittää Infinity Ward -studio. Peli sai murskatuomion Youtubessa, sillä tällä hetkellä trailerilla on "vain" 300 tuhatta tykkäystä ja 2 miljoonaa dislikeä. Aluksi tykkäyksiä oli enemmän, mutta trollit alkoivat mainostamaan internetissä Call Of Dutyn uutta traileria, mutta ei kovinkaan iloisesti, sillä tyypit haluavat uudelle trailerille miljoona dislikeä. He oikeastaan onnistuivat jo kaksinkertaisesti.

Uuden Call Of Dutyn kylkiäisenä myydään Call Of Duty 4: Modern Warfare. Tosin sitä ei saa kylkiäisenä tavallisesta peliversiosta, vaan täytyy ostaa kalliimpi versio pelistä, jotta saa sen. Onko Activision varma ettei uusi peli myy hyvin, ilman tälläistä markkinointia? Onko tälläinen markkinointi oikein? Mielestäni ei.

Olen kauan toivonut Call Of Dutyn peleistä remasterointia, mutta tälläinen markkinointi ärsyttää minua. Miksi peliä ei voi vain pistää kaupan hyllylle tai storeen myytäväksi? Tuskin tämä pelastaa uusinta COD:ia.
Kuten arvata saattaa niin peli kuuluu scifiräiskintään. Myös sotia käydään tällä kertaa avaruudessa sekä pelaajien harteilla on koko ihmiskunta. Myös trailerilla nähtiin omituinen lentävä lautanen, joka on mielestäni erittäin tökero ja tekee pelistä jo liian scifimäisen. Hyväksyin Ghostin ja Advanced Warfaren, mutta tätä peliä en halua hyväksyä, sillä trailerin perusteella se on sitä samaa ampumista niin kuin aina.

Jotenkin on iljettävää sanoa näin, kun olen kauan ollut Activisionin fani, mutta viimeisen vuoden aikana Activision on tehnyt todella törkeitä juttuja huijatakseen kuluttajia. Kuka muistaa vielä uusimman Tony Hawkin? Minä muistan ja varmasti moni muukin.

Eikä Activision ole ainut, sillä tähän samaan sakkiin kuuluu Electronic Arts ja Ubisoft. Nämä studiot kuuluvat aina "vihatuimpien studioiden" -sakkiin.  :)
Olen puhunut. Kertokaa oma mielipiteenne.

androidhaxx

*
  • Javascript is the duct tape of the Internet.

15.05.2016 12:12
#RIPCod, Battlefield 1 <3

Vieras

Kirjaudu sisään Rekisteröidy