Aihe: Ongelmatopic - kysymykset ja vastaukset tänne
Luettu 106548 kertaa

0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.

Alkoi ärsyttää kun jokaselle ongelmalle tehdään oma aihe. Artullaki kymmenen ongelma aihetta, ja 4 samasta asiasta.
Eli tänne kaikki ongelmat liittyen Tietokoneisiin,laitteisiin ja internettiin.

Hyvä idea.
- Sima
« Viimeksi muokattu: 24.04.2012 21:09 kirjoittanut muumio247 »
Lähtevän postin palvelin on: mail.inet.fi
Mutta lähettäminen soneran Webmaililla kyllä onnistuu mutta tolla Lotus Notesilla ei.

Juhis

*
  • Kilpailu. Tuo maailman epärehellisyyden perikuva.
Minä voisin kertoa yhdestä ongelmastani. Mul on ollu netissä sellaist vikaa et aina kun vaihdan sivua täällä netissä, vaikka Kalasaitissa, niin sivujen vaihtuessa tulee ilmoitus ''Sivusto on vanhentunut!''. Tuon ilmoituksen tulisi ilmestyä ainoastaan esim. vanhentuneen sisäänkirjautumisen sivulle siirtymisessä. Tietääkö joku jotain tuosta ongelmasta?
Sivustot joissa on kirjautumisjärjestelmiä tarkistavat evästeet ja jos nyt vaikka ei tulisi tuollaista ilmoitusta niin päivittäisit verkkokaupan ja ostaisit tuotetta 2 kertaa.
Tuo ei ole vika/ongelma, vaan se suojelee käyttäjää.

kivasima

*
  • Plörp
Minä voisin kertoa yhdestä ongelmastani. Mul on ollu netissä sellaist vikaa et aina kun vaihdan sivua täällä netissä, vaikka Kalasaitissa, niin sivujen vaihtuessa tulee ilmoitus ''Sivusto on vanhentunut!''. Tuon ilmoituksen tulisi ilmestyä ainoastaan esim. vanhentuneen sisäänkirjautumisen sivulle siirtymisessä. Tietääkö joku jotain tuosta ongelmasta?

Vaihda selainta, jos häiritsee. Kyllä ilmankin tuota ilmoitusta pärjännee.
Tarkista ohjelmiston lähtevän palvelimen salasanat.

Lappis

*
  • Tuturu!
Olisi sellainen ongelma, että minä käytän samaa tietokonettä veljeni kanssa ja hän latailee ''turhia'' ohjelmia koneelle vähän liikaa ja nyt pari viikkoa sitten minulle ilmestyivät ne kaikki ohjelmat mitkä hän oli ladannut ja en saa poistaa niitä koska veljeni (muka) tarvitsee niitä. Aikaisemmin niitä ohjelmia ei ollut ollut minulla mutta veljeni todennäköisesti vaihtoi joitakin asetuksia ja kun katson tiedostoista jotain ohjelmaa niin siellä lukee: Jakava käyttäjä VELJENI NIMI. Veljeni itse ei myönnä vaihtaneensa asetuksia mutta en minäkään niitä ole vaihtanut. Joten voisiko joku kertoa miten saan tiedostojen jakamisen pois päältä? Olen etsinyt parin viikon ajan mutta en ole löytänyt. Käyttöjärjestelmä Windows - Vista Home Basic.

Anteeksi viestini sekavuus/tyhmyys mutta valvoin edellisen yön ja olen todella väsynyt.
Yleensä voit valita, asennetaanko ohjelma näkymään kaikille käyttäjille vai ainoastaan itsellesi. Mitä haittaa sovelluksista on?
lappis13: Kysymykseesi on helppo kahden sanan vastaus: Osta oma.

Lappis

*
  • Tuturu!
Yleensä voit valita, asennetaanko ohjelma näkymään kaikille käyttäjille vai ainoastaan itsellesi. Mitä haittaa sovelluksista on?

On niistä haittaa kun niitä on yli 20 ja kaikki käynnistyvät kun käynnistän koneen...
Lataa CCleaner ja estä softien käynnistäminen.

Lappis

*
  • Tuturu!
Lataa CCleaner ja estä softien käynnistäminen.

Ja pikkuveljeni alkaa valittaa...   Kysyin alunperin että mistä saan tiedostojen jakamisen pois. En että miten estän ne.
Sehän vaikuttaa vain omaan käyttäjätunnukseesi? Miksi niiden pitäisi avautua käynnistäessä, joku esimerkki niistä sovelluksista. Ja kyseessä EI voi olla tiedostojen jakaminen, koska kyseessä on sovellukset.

Lappis

*
  • Tuturu!
Sehän vaikuttaa vain omaan käyttäjätunnukseesi? Miksi niiden pitäisi avautua käynnistäessä, joku esimerkki niistä sovelluksista. Ja kyseessä EI voi olla tiedostojen jakaminen, koska kyseessä on sovellukset.

No vastatkaa nyt herranen aika vaan kysymykseeni. Miten saan ne pois itseltäni ilman että veljeni käyttäjätunnukselle tapahtuu mitään.

Eeki

*
  • Life is not life without love. :>

No vastatkaa nyt herranen aika vaan kysymykseeni. Miten saan ne pois itseltäni ilman että veljeni käyttäjätunnukselle tapahtuu mitään.
Et mitenkään. Piste.

Lappis

*
  • Tuturu!

Et mitenkään. Piste.

Ja niitä ei silti ollut minulla aiemmin. Huutomerkki!

Vieras

Kirjaudu sisään Rekisteröidy