Aihe: Lempi TV-sarjasi?
Luettu 7684 kertaa

0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.

Vs: Lempi TV-sarjasi?

26.08.2014 07:07
+ The Leftovers

PETE621

*
  • I drive.

15.10.2014 05:05
Muistaako kukaan Flash Forward -sarjaa? Se oli se missä ihmiset menetti tajunsa 2 minuutiksi ja niitten piti saada selville, mitä tapahtui. Katoin ton TV-sarjan kerran, mutta mitä muistan sarjasta, se oli aika hyvä.

Golpe

*
  • Rise and shine, Mister Freeman. Rise and... shine.

15.10.2014 13:01
Muistaako kukaan Flash Forward -sarjaa? Se oli se missä ihmiset menetti tajunsa 2 minuutiksi ja niitten piti saada selville, mitä tapahtui. Katoin ton TV-sarjan kerran, mutta mitä muistan sarjasta, se oli aika hyvä.

Eihän niiden pitänyt saada mitään selville vaan sen tietyn osaston.

PETE621

*
  • I drive.

15.10.2014 21:09

Eihän niiden pitänyt saada mitään selville vaan sen tietyn osaston.
Juu, katoin sen sarjan viimeksi vuonna 2010, kun se tuli. En kerennyt koskaan katsoa sarjaa loppuun, kun oli kiireitä ja ei ollut aikaa katsoa televisiosta mitään ja minä en enää katso TV:tä olleenkaan, ellen katso DVD:llä sarjoja. Ehkä ostan joskus ensimmäisen (ja ainoan) kauden ja katson sen loppuun, muistan sen että se laatu vähän huononi puolessa vaiheessa.

PETE621

*
  • I drive.

16.10.2014 19:07
Onko kukaan katsonut TV-sarjaa Fargo? Itse en ole nähnyt, mutta Fargo (1996) elokuva on yksi minun lempielokuvia ja tää perustuu siihen.

20.10.2014 20:08
1.) Doctor Who
2.) Avatar: The Last Airbender ja The Legend of Korra
3.) Simpsonit
4.) South Park

Top-4-listani (ei oo tärkeysjärjestyksessä, en osaa päättää)

Riksaotus2

*
  • Old School

20.10.2014 21:09
Olen tainut tähän aiheeseen ennenkin vastata.. Mutta, pistetään nyt vähän päivitystä.

1.) Sydämen Asialla (Heartbeat)
2.) Doctor Who
3.) X-Files (Salaiset kansiot)
4.) Simpsonit (The Simpsons)
5.) Family Guy

Ja loput on sitten sekalasta tosi-tv sarjaa, komediaa, scifiä jne.

08.11.2014 00:12
Päivitetääs listaa, mitä seuraan tällä hetkellä. Järjestykseen en oo muuten ikinä ennen näitä laittanut.

1. MasterChef Australia
- Tykkään tositosipaljon, ihan erilainen kun muut ruuanlaittokisat. Itse asiassa ainut ruokaohjelma, mitä olen seurannut. Jos joku nyt tätä kautta katsoo, niin ehdoton suosikki on Lynton, vaikka onhan siellä monta muutakin kivaa jäljellä. (Emma, Christina, Samira).

2. Emmerdale
- Aloitin seuraamisen noin kuukausi sitten, enkä ole sen jälkeen lakannut katsomasta. Yleensä vihaan liioiteltua draamaa, mutta tässä ohjelmassa se on toteutettu laadukkaasti. Suosikkihahmoina erityisesti Cain ja Nicola.

3. Amazing race
- Olen seurannut jo ala-asteelta lähtien enkä ole kyllästynyt vieläkään, päinvastoin. Yksi pidempiaikaisia ohjelmia, joita olen seurannut. Tällä kaudella on tippunut jo monta kivaa pois, mutta mainitsen vaikkapa suosikikseni Amanin ja Marcuksen.

4. Putous
- Olin jo lähes tuominnut koko ohjelman viime kausien perusteella huonoksi, mutta porukan vaihto teki hyvää. Sketsit paljon parempia ja sketsihahmoistakin suosikkeina Svetlana ja Kissi.

5. Tanssii tähtien kanssa
- No joo. En osaa sanoo mikä tässä ohjelmassa viehättää. En keksi mitään syytä, seuraan vaan kun muutkin perheestä seuraa. Suosikkeina Anu ja Jani.

6. Salatut elämät
- Voi jösses, enkö pääse ikinä tästä eroon. Okei, tykkäsin paljon vanhoista jaksoista, mutta nykyään lähes hävettää katsoa koko sarjaa. Ulla on kuitenkin tuonut tähän sarjaan jotain iloa. Joskus jopa nauran.

7. Uusi päivä
- Menee jakso jaksolta huonompaan suuntaan. En tiedä, jaksanko edes kauaa seurata koko sarjaa. Suosikkina Hilkka, mutta sekin sivuhahmo!

Muista sarjoista mainitsen vielä Selviytyjät ja Samaa sukua, joista molemmat ovat tauolla, onneksi. (7/9 sarjasta, jota seuraa, on jo aika paljon samaan aikaan). Siinä mielessä ihan hyvä, kun Putous, Amazing race ja TTK loppuvat pian.

01.11.2015 22:10
Tällä hetkellä seurailen The Walking Deadia ja seuraavaksi listalla on seuraavan kauden Person of Interest. Muuta sitä ei sitten katsotakkaan enää televisiosta :)

30.11.2015 18:06
Eivät ole järjestyksessä:

Kyllä isä osaa
 - Hyvin hauska sarja, saa aina makeat naurut katsoessa. Kaikki neljä päähahmoa ovat hauskoja.
1. kausi 5/5
2. kausi 4/5

Maalaiskomedia -sarjat
 - Loistava sarja. P-A Turpeinen & U. Hakkarainen suosikkihahmoja.
Vain muutaman huijarin tähden 5/5
Peräkamaripojat 4/5
Mooseksen perintö 5/5
Turvetta ja timantteja 4/5

Muumilaakson tarinoita
 - Paras muumisarja ja mahtavat taustamusiikit! Lempihahmoina toimivat Pikku Myy & Nipsu.
Tanoshii Moomin Ikka 5/5
Tanoshii Moomin Ikka: Bouken Nikki 3/5

Pako
 - Hyvin koukuttava sarja, suosittelen katsomaan. Mahone & Bellick suosikkeja.
1. kausi 4,5/5
2. kausi 4,5/5
3. kausi 3,5/5
4. kausi 3,5/5

Kumman kaa
 - Mainio sarja, tästäkin saa oikein makeat naurut katsoessa. Harmi vaan kun tästä ei ole tehty enempää jaksoja, mutta ehkä parempi niin, kuin että tästä olisi tehty väkisinväännettyjä jaksoja. Vesa on äijä!
1. kausi 5/5
2. kausi 4,7/5

R-Y-N-O

*
  • The atoms are Dancing.

18.02.2016 13:01
GOTHAM

PETE621

*
  • I drive.

04.08.2016 13:01
Alotin kattoo Stranger Thingsiä, on kyl aika hyvä sarja. Eilen alotin katsoo ja 5. jakso nyt menossa. Kerrankin jotain hyvää Netflixistä

31.10.2016 11:11
Lempisarjoja ovat ainakin

Macgyver
Ritari Ässä
Avaruusasema Alfa
Silta
Nousuvesi
Sorjonen
Walking Dead
Under the Dome

Vieras