Aihe: Kolmannen osapuolen pelit poistunevat
Luettu 12255 kertaa

0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.

Habbon pelit-osion kolmannen osapuolen pelit poistunevat maaliskuun lopussa. Tämä käy ilmi Habbon sivuilla hetken aikaa olleesta uutisesta, jossa luki, että Habbon ulkopuolisten tarjoamat pelit poistuvat 31. maaliskuuta 2014.

Kalasaitin ylläpito ei tavoittanut staffeja vahvistamaan uutisen paikkaansapitävyyttä, ja miksi uutinen poistettiin. Uutinen on luettavissa alta.

Ulkopuolisten yritysten tekemiä pelejä ovat Streetz, Hero Zero, Tetrablok, Matchwood, Nova Raider, World of Zombies, Permia Duels ja ItGirl.

Lainaus
Habbo Hotel on päättänyt sulkea Pelit-osion, jossa kolmannet osapuolet ovat voineet promotoida pelejään. Pelit ovat pelattavissa 31. maaliskuuta 2014 asti.

Pelien sulkeminen on osa ohjelmaa jolla pyritään parantamaan käyttäjän kokemusta Habbossa. Käyttäjiltä saamamme palautteen ansiosta kävi ilmi, että vaikka osa peleistä onkin suosittuja, niin koetaan ne silti häiritsevänä graafisen ilmeensä vuoksi.

Habbon graafinen ilme on erityinen, ja Habbon yhteisö on pysynyt alkuperäiselle ilmeelle uskollisena vuosien saatossa, ja joka on yhtä raikas ja rakastettu kuin se oli jo vuonna 1999. Tämä ei jää huomiotta kehittäessämme Habboa aina vain paremmaksi!

Toivomme, että olet nauttinut peleistä ja että jatkossa kokemuksesi Habbossa on vieläkin parempi kaikkine mahtavine huoneineen! Mukavaa habboilua!

Habbon ylläpito

Kiitos: huiviotus

Päivitetty 21.12: Lisätty alkuperäinen uutinen Habbon kotisivuilla. Kiitos Star-Fighterille!
« Viimeksi muokattu: 24.01.2014 21:09 kirjoittanut kivasima »
On kyllä mysteeri, miksi artikkeli poistettiin. Tosin samoinhan kävi aikanaan myös huoneenrakentajaklubiin liittyvän artikkelin kanssa, joten onkohan joku kömmähdys ollut sitten kyseessä.

Tällainen oli uutisteksti, jos jotakuta tarkemmin kiinnostaa:

"Habbo Hotel on päättänyt sulkea Pelit-osion, jossa kolmannet osapuolet ovat voineet promotoida pelejään. Pelit ovat pelattavissa 31. maaliskuuta 2014 asti.

Pelien sulkeminen on osa ohjelmaa jolla pyritään parantamaan käyttäjän kokemusta Habbossa. Käyttäjiltä saamamme palautteen ansiosta kävi ilmi, että vaikka osa peleistä onkin suosittuja, niin koetaan ne silti häiritsevänä graafisen ilmeensä vuoksi.

Habbon graafinen ilme on erityinen, ja Habbon yhteisö on pysynyt alkuperäiselle ilmeelle uskollisena vuosien saatossa, ja joka on yhtä raikas ja rakastettu kuin se oli jo vuonna 1999. Tämä ei jää huomiotta kehittäessämme Habboa aina vain paremmaksi!

Toivomme, että olet nauttinut peleistä ja että jatkossa kokemuksesi Habbossa on vieläkin parempi kaikkine mahtavine huoneineen! Mukavaa habboilua!

Habbon ylläpito"
well it was about the goddamn time
meikän puolesta saiskin vaa lähtee ja sitten vois keskittyy paremmin siihen mikä oikeesti kaipaa parantamista tai resursseja
Kaikki muut saa mennä mutta World of Zombies ei :(
Kirjotan vaikka jonkun adressin että World of Zombiesiä ei poisteta! :--d
Korvaako sulake sit menetetyt kolet? Esim mä oon käyttäny world of zombiesiin jtn 150 kolee. Aika tyhmä juttu...

tonttu1239

World  of Zombies ei saa poistua, itsekkin olen käyttänyt sinne koleja :/ Se on paras peli!

arttu325FIN

Sain tietoa staffeilta. He uutisoivat asiasta muutamien viikkojen sisällä. Luultavasti lopetetaan.

kivasima

*
  • Plörp
Kaikki pelit, mitä Game Centerissä on muilta kehittäjiltä, on pelattavissa myös muilla alustoilla.

Darxyn

*
  • night time, my time
Kaikki pelit, mitä Game Centerissä on muilta kehittäjiltä, on pelattavissa myös muilla alustoilla.

Lukuunottamatta Matchwoodia ja Tetrablokia
Jee käytin Woziin paljon koleja ja aikaa, ja nyt se poistetaan. Kiitti Habbo!

disco@bear

*
  • The Ya fool, ya fool.
Toi koko Game Center on kyl ollu yks floppi.Hyvä vaa et poistetaan ja toivottavasti kolejensa tuhlanneet hahmot ei saa niitä takas nii oppiihan ainaki olla tuhlaamatta p*******n peleihin.
Toi koko Game Center on kyl ollu yks floppi.Hyvä vaa et poistetaan ja toivottavasti kolejensa tuhlanneet hahmot ei saa niitä takas nii oppiihan ainaki olla tuhlaamatta p*******n peleihin.
Sä olet kyllä yksi iso floppi.

Ei mua niinkään ne muutama kymmenen kolea haittaa jotka olen tonne WoZ'iin tuhlannut. Enemmänkin se aika ja vaiva jota oon käyttäny edetäkseni tossa.

Axseelius

*
  • Pitch pliis aim fabilous
Jotenkin vaikuttaa vähän tekaistulta tuo syy että "käyttäjät ovat toivoneet" tai että "parannamme graafista ilmettä". Koska A) Eikös päinvastoin ainankin muutamaa peliä nyt pillitetään että ne lähtee? O_O  B) Miten helkkarissa se muuttaa graafista ilmettä jos yksi pikku kuvake lähtee tosta alapalkista pois? En tiiä että maksaako se sitten Sulakkeelle ylläpitää noita pelejä Habbossa? Korjatkaa jos oon väärässä, en tosiaan tiedä :DD Luulis että ne nimenomaan tuo niille rahaa. Nojaa, ihmeellistä.

Axseelius

*
  • Pitch pliis aim fabilous
Eiköhän asia ole niin, että suurin osa käyttäjistä ei koskaan pelaa game centerin pelejä. Pelifirmoille täytyy kenties maksaa(?) tietyn väliajoin, jotta pelit saadaan pidettyä Habbon valikoimassa.

Joo, jotain tohon suuntaan ajattelinkin. Toisaalta vois kans luulla, että pelifirmat maksaa Sulakkeelle, että saisivat näkyvyyttä myös Habbossa. Nojoo, en tiedä.

Vieras

Kirjaudu sisään Rekisteröidy