Aihe: Windows 10 -käyttöjärjestelmä
Luettu 7294 kertaa

0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.

Lappis

*
  • Tuturu!
ite en ainakaan käyttäis ikivanhaa windows xp jos omistaisin macin

mutta KUKIN TAVALLAAN kai

R-Y-N-O

*
  • The atoms are Dancing.
Nah, Windows 7 4ever

(Tosin nyt mulla on kasi, kun uusissa koneissa on näköjään ihan valmiiksi asennettuna. Kyllä tälläkin pärjää)

PETE621

*
  • I drive.
Kertokaa sit miten saa XP:stä 7:n. Ja en ala uutta konetta ostaa, jos se on ainoa mahdollisuus. Itel on myös kellarissa Windows 95.

Lappis

*
  • Tuturu!
Ostat käyttöjärjestelmän

PETE621

*
  • I drive.
Ostat käyttöjärjestelmän
Tai lataan laittomasti.

Lappis

*
  • Tuturu!
Ostat käyttöjärjestelmän
Tai lataan laittomasti.

Tai varastat uuden tietokoneen niin ei tarvii tuhlata rahaa sen ostamiseen.

androidhaxx

*
  • Javascript is the duct tape of the Internet.
Itsehän ainakin vaihdan kymppiin, ja voisihan tätä androidillakin koittaa. :P
Windows XP tuki jatkuu vuoteen 2019 joten sitä voi käyttää vielä jos haluaa ;)
Oikeastaan odotan Windows kympin tuloa hyvin paljon, sillä itseäni kiinnostaa kuinka Microsoft on toteuttanut Xbox-sovelluksen ja kahden laitteen välisen striimaamisen. (Xbox One pelien striimaaminen PC:elle ja PC -pelien striimaaminen Xbox Onelle.. ) Tai noh, en ole varma että onnistuiko Mikkisofta  PC-pelien striimaamisessa Xbox Onelle, mutta kuitenkin.......

Windows kympissä on viimeinkin trendikäs -ulkoasu ja upean näköinen valikko. Itse en pitänyt Windows kasista juuri ollenkaan, joten eiköhän tästä tule syrjähyppy seiskasta kymppiin.

Lappis

*
  • Tuturu!
Omien kokemusten pohjalta sanon että kasi (8.1 !!!) on paljon toimivampi käyttis kun 10. Tai mul varmaan onnistu jotenki kusemaan se asennus kun esim. fonttien asentaminen ei toiminu ja Program Files -kansioon ei ollu oikeuksia vaikka Windowsin omalla admin -tunnuksella kokeilin. Sen lisäks jotkut AMD CCC asetukset ei toiminu (centered timings esim.). Kasi mul on ollu nyt 5 päivää käytössä ja vielä en oo huomannu mitään ongelmii (paitsi höpö .NET Framework 3.5 piti asentaa ASENNUSLEVYLTÄ command promptin kautta kun Group Policy ei antanu ladata netistä -___-).

Kymppi on vähän ulkoasultaan muokattu kasi johon on tungettu kaupan päälle kaikenmaailman vakoilusysteemeit. Seiska toimii hyvin mut se on vähän vanha ja siit puuttuu jotain ominaisuuksia mitä kasissa ja kympissä on. Näis kahes uudemmas mua vaan ärsyttää se kun asetukset on jaettu kahteen paikkaan, on ohjauspaneeli ja sit on se ihmeen asetukset-sovellus.

Mut ladatkaa ihmeessä kymppi sit just ennen kun sen ilmainen jakelu loppuu niin teil on uusin Windows-käyttis johon saatte päivityksii kokoajan.
Olen nyt käyttänyt kymppiä muutaman kuukauden ajan ja pakko myöntää, että kyllä tämä ainakin kasin voittaa. En uskalla vielä sanoa voittaako tämä seiskan, mutta ominaisuuksien suhteen kyllä, mutta helppokäyttöisyydestään ei voita.

Bergensson

*
  • Elämä on, ole sinäkin.
Itsellä kotikoneessa W10, koulun koneessa W8. Kasiin olen seiskan jälkeen tottunut ihan hyvin, mutta kyllä tämä kymppikin ihan mukava on. Kaipa se W10 kuitenkin voiton vie.

XP on kuitenkin paras :D
Seiska pysyy pääkoneessani koska en kaipaa Microsoftin perverssiä stalkkausohjelmaa..

Vieras

Kirjaudu sisään Rekisteröidy