Aihe: Counter-Strike
Luettu 20824 kertaa

0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.

Lappis

*
  • Tuturu!

Vs: Counter-Strike

14.03.2015 08:08
Leaked footage of Olofm training on de_cbble

t. nV voittaa (enole fangrill) mutkun NBK on söpö

25.04.2015 00:12
Itselläni S 0 rankki :Dd

Anonymotus

*
  • Anonymotus täällä taas.

02.05.2015 18:06
Leaked footage of Olofm training on de_cbble

t. nV voittaa (enole fangrill) mutkun NBK on söpö
Kawaii, ei vitsi miten ihana toi tarra tossa Redlinessä.
Ite Silver 4, on se vaan niin vaikeeta päästä silveristä, kyllä kai se siitä.

Pelaan yleensä aina yksin, koska kavereiden kanssa tulee säädettyä yms, ei voi keskittyä oikeen siihen peliin :'D.

Golpe

*
  • Rise and shine, Mister Freeman. Rise and... shine.

03.05.2015 01:01
Vois mennä takas Gold Novaan..

Lappis

*
  • Tuturu!

03.05.2015 16:04
GNM oon ollu kai viimeset pari viikkoo, en oo kauheesti pelannu

LE ois tarkotus saavuttaa kesän aikana :--)

Edit: Mun AWP jonka sain ku bettasin loungessa muutamaan peliin :3 (alotin ~4e AWP Pit Viperilla jonka sain ilmasiks kaverilt)

« Viimeksi muokattu: 03.05.2015 17:05 kirjoittanut Lappis »

Anonymotus

*
  • Anonymotus täällä taas.

03.05.2015 21:09
GNM oon ollu kai viimeset pari viikkoo, en oo kauheesti pelannu

LE ois tarkotus saavuttaa kesän aikana :--)

Edit: Mun AWP jonka sain ku bettasin loungessa muutamaan peliin :3 (alotin ~4e AWP Pit Viperilla jonka sain ilmasiks kaverilt)

Electric Hive tai Graphite on ehdottomasti parhaat AWP-skinit, Asiimov on myös aika jees.
Dragon lore on myös ihan hieno, mutta ehkä turhan tyyris :D.

Oon tänään pelannut varmaan 8 peliä kaverin kanssa, 4 voitettu.
Toivottavasti pääsis kohta Gold Novaan, helpottaa varmasti huomattavasti pelaamista.

Vois laittaa PayPalin kautta pikkusen rahaa Steamiin, kun on saanut ostettua uuden näytön, SSD-kovalevyn ja 2x4GB Ramia.
Taidanpa pelata nyt viellä yhden pelin, jos sitä Gold Novaan pääsis; 2-3 voittoa jo putkeen!

Lainaus käyttäjältä: Solakkakeppi
Tosimiehet pelaa soloa.

E: En taidakaan mennä pelaamaan competitiveä, pingi 150-250.
« Viimeksi muokattu: 03.05.2015 21:09 kirjoittanut Anonymotus »

Lappis

*
  • Tuturu!

13.05.2015 22:10
Tänään tuli pelattuu 8 ottelua, niistä voitin 6, hävisin yhden ja yhdessä tuli tasapeli. Pitkästä aikaa sain acen kun voitin 1v5 ja rank-uppasin Master Guardianiin.

Oikein mukava cs_päivä

Golpe

*

17.05.2015 22:10
Mikä neuvoksi? Kun pelaan yksin, 90% ajasta oon ensimämisenä ja tiimikaverit vodkaryssiä. Kun pelaan premadessa, pelaan paljon parempien kavereiden kanssa ja Valve tekee MM taikojaan, lopputuloksena tyyliin 5-16 häviö.

17.05.2015 22:10
pelaan paljon parempien kavereiden kanssa, lopputuloksena tyyliin 5-16 häviö
Peli on 4v5 niin ei yhtään ihme

LukeSellars29

*
  • Only in Battlefield

08.06.2015 17:05
Jos jotakuta kelpaa MGE-peliseura, niin addaa: http://steamcommunity.com/profiles/76561198071005732

Golpe

*

10.06.2015 16:04
Hyi hyi, pelaan MGE-kaverien kanssa ja ite olin silveri, pääsin nyt GN3 ja pian MG edessä, toivottavasti :D

Lappis

*
  • Tuturu!

27.10.2015 18:06
Oon koittanu viimeset 3pv rank-uppaa Legendary Eagleen mut vaik carryisin näit venäläisii tyyliin 33/15 statseilla niin Volvo ei anna mulle parempaa rankkii :( Pari viikkoo sitten olin MG1 mutta pelasin vähän ja pääsin DMG. Jos täl viikol joku päivä sais sen LE :3

Onhan siit jo about vuosi kun tän pelin pelaamisen alotin. Silver kolmosesta alotettiin ja kohta ollaan ainakin toivottavasti Legendary Eaglessa.

LukeSellars29

*
  • Only in Battlefield

11.11.2015 22:10
täällä ollaan LE, aika lähellä LEM, ainakin vastustajista päätellen... saa nähä...

E: voitin tuos pari viikkoo sitten NiP - TSM (24% - 76%)  240 dollaria ^^ #GONINJAS
« Viimeksi muokattu: 11.11.2015 22:10 kirjoittanut LukeSellars29 »

Lappis

*
  • Tuturu!

23.12.2015 13:01
Oon ollu LE nyt vissiin kuukauden, tosin en oo pelannu kun ~10 ottelua sen jälkeen kun rank-uppasin DMG:stä. Valve ilmotti joku viikko sitten että ne aikoo siirtää noit rankkeja vähän. LEMistä saattaa pudota johkin MGE tasolle. Riittää kun häviää yhden pelin, saattaa pudota monta rankkia kerralla. Isoin pudotus minkä oon kuullu tapahtuneen oli LE -> GN3. Yks hävitty peli ja 6 rankkia alaspäin. Syynä tälle rankkien siirtämiselle se että silver on aika autio paikka ja liian moni on näis korkeemmissa rankeissa (DMG->). Että älkää ihmetelkö jos putootte paljonkin alaspäin ilman sen suurempaa syytä.

Vieras

Kirjaudu sisään Rekisteröidy