Aihe: Counter-Strike
Luettu 20827 kertaa

0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.

Lappis

*
  • Tuturu!

Counter-Strike

20.10.2014 03:03
Vuonna 1999 Minh Le ja Jess Cliffe julkaisivat modin Valven hittipeliin nimeltä Half-Life. Valve kiinnostui tästä modista, palkkasi molemmat jäbät ja alkoi kehittää modia edelleen. Valve julkaisi sen vuonna 2000. CS:CZ (Condition Zero) toi nyt jo pelisarjaksi muodostuneeseen Counter-Strikeen yksinpelin vuonna 2004.

Kun pelaajat ympäri maailman odottivat jatko-osaa yhdelle maailman merkittävimmistä peleistä, Valve päätti uudistaa myös Counter-Striken Source-pelimoottorilla. Half-Life 2 ja Counter-Strike: Source julkaistiin loppuvuodesta 2004.

Tämän jälkeen alkoikin odotus niin CS-, kuin HL-fanien joukossa. Half-Life -fanit saivat HL2 EP1 ja EP2 vuosina 2006 ja 2007 mutta seuraavaa Counter-Strikea piti odottaa 8 vuotta. Vasta vuonna 2012 Valve julkaisi seuraavan osan CS-pelisarjaan. Counter-Strike: Global Offensive esitteli muista sarjan peleistä poikkeavan ulkoasun. Kaikki valikot olivat kokeneet täyden muodonmuutoksen. Tämä huomattavasti käyttäjäystävällisempi peli tarjosi myös jotain muuta uutta. Ensimmäistä kertaa Counter-Strikessa nähtiin competitive -pelimuoto. Mahdollisimman huonosti valikoiduista joukkuetovereista vastaa tietenkin Elo.
Siinä ny lyhyt esittely ceeässästä jos joku ei oikeesti tiiä mikä se on.

Sanokaas, minkä takia tykkäätte tai ette tykkää tästä pelistä. Minkä takia joku muu peli on parempi tai minkä takia CS on paras peli ikinä? Mikä CS on paras ja miksi?

Ite tykkään GO:sta, vaikka toi competitive on aika ärsyttävää välillä. Esim. äsken Officessa olin koko pelin paras, 27 tappoo 14 kuolemaa, kolme kertaa sain 1v3 -tilanteesta meille erävoiton (joista yks oli jollain vitun UMPilla) ja kerran jopa 1v4 -tilanteesta (ja mua haukuttiin heti hakkeriks ofc) ja silti me hävittiin 9-16. Mun tiimissä oli tyyppi joka sai kaks tappoo näiden 25 roundin aikana ja toinen joka sai jopa 8. Vastustajilla oli joku Gold Nova 2 kun taas mun tiimi mun lisäks (Silver 4) koostu Silver kakkosista ja kolmosista. En haluis syyttää aina tiimikavereita tappiosta mut jos tää ei niiden vika ollu niin kenen sitten? Siis miten joku joka saa 2 tappoo matsin aikana, joka kestää melkein tunnin, viittii edes pelata competitivee? Ok ehkä en nyt ala puhumaan täst enempää kun innostun ja haukun kaikki (mutkun ne vitun kusipäät ei osannu pelata -...- ).

Nii keskusteluu Counter-Strikesta (miksei tälle ollu aihetta???)

Ja sanokaas rankkinne ketkä pelaatte comppii (täs kuva kaikista rankeista)
« Viimeksi muokattu: 20.10.2014 03:03 kirjoittanut Lappis »

Golpe

*
  • Rise and shine, Mister Freeman. Rise and... shine.

Vs: Counter-Strike

20.10.2014 13:01
Kolme vinkkiä kuinka saada GN:
- Älä pelaa yksin
- Pelaa viiden premadessa
- Älä pelaa yksin

Lappis

*
  • Tuturu!

20.10.2014 16:04
- Älä pelaa yksin
- Älä pelaa yksin

Jännä vaan että pärjään paremmin kun pelaan yksin O_o

Oon saanu paremman rankin 2x ja derankannu kerran, ylöspäin mentäessä oon pelannu yksin ja premade tiimin kanssa oon pudonnu alaspäin

androidhaxx

*
  • Javascript is the duct tape of the Internet.

20.10.2014 20:08
Joku 460h hakattu ja tipahti Distinguished Master Guardianista MG Eliteen.

Golpe

*
  • Rise and shine, Mister Freeman. Rise and... shine.

20.10.2014 21:09
- Älä pelaa yksin
- Älä pelaa yksin

Jännä vaan että pärjään paremmin kun pelaan yksin O_o

Oon saanu paremman rankin 2x ja derankannu kerran, ylöspäin mentäessä oon pelannu yksin ja premade tiimin kanssa oon pudonnu alaspäin

huono premade tiimi jolla on korkee mmr koska ne on carrytty. Eti uus premade team. Jos löydät premaden missä on SUN tasosia pelaajia tai omaan tasoonsa nähden PAREMPIA niin sitten bueno.

Lappis

*
  • Tuturu!

20.10.2014 21:09
huono premade tiimi jolla on korkee mmr koska ne on carrytty

Eip.

Jos löydät premaden missä on SUN tasosia pelaajia tai omaan tasoonsa nähden PAREMPIA niin sitten bueno.

Hyvä siinä mielessä jos haluu nopeesti saada paremman rankin, huono siinä mielessä että taidot ei välttämättä kehity samaa vauhtia rankin kanssa. Mul ois mahollisuus pelata muutaman GN tyypin kans (oon pelannukkin) mut en haluu. Vastassa ois sen tasosii pelaajia ja mun menestys ois täysin tiimikavereiden varassa. Saattasin nousta Gold Novaan mut putoisin heti kun pelaisin solo.

Kunhan nyt totun tähän peliin ensin kun en oo viel kauheen paljoo pelannu. Joskus kauan sitten pelasin 1.6, sit vaihoin CoDiin ja nyt koitan opetella pelaamaan GO. Kaikki ovelat kranaattien ja flashien kimmotus- ja heittopaikat on viel vähän hakusessa. Mut oon oppinu tap shoottaamaan AK:lla <3

Tänää aiemmin vedin Nukessa hienosti 1v3 tilanteesta voiton vaik mul oli vaan 18 HP :3

Ja Office on paras mappi sit. En tykkää Sourcessa jostain syystä siitä mut Goussa se on kiva. Vaik ihmiset jostain syystä aliarvostaa hostage mappeja.

androidhaxx

*

21.10.2014 01:01
Nousiki taas Distinguished master guardianiks. Alkaa olee vähä haastetta nois peleis.

Lappis

*
  • Tuturu!

31.10.2014 17:05
Yayyy sain just ekan acen GO compissa :3

CT Side Office, M4A1-S OP

androidhaxx

*

01.11.2014 00:12
Smurffi ja main acco dmg, jos alkais pikkuhiljaa rankki nousee.

02.11.2014 21:09
Oon MGE, mut enimmäskeen pelaan nykyään ESEA:aa jossa tulee vähän kovempitasosia vastaa. Siellä MM-rankkia vastaava keskiverto taso ois yleensä varmaa LE-LEM.

Oon tehny pari videota GO:sta Youtube-kanavalleni ja oon tekemässä uutta suomalaista CSGO:lle omistettua sivustoa.

androidhaxx

*

06.11.2014 20:08
Legendary Eagleks noustii.

Smurffi on paras.

06.11.2014 21:09
Tosimiehet pelaa soloa.

Lappis

*
  • Tuturu!

14.03.2015 00:12
Uhh nyt ois Pick'Emissä mahollista saada kultanen coin :3 (kaks pickiä menny pieleen koska Titan putos ja KeyD pääs jatkoon eikä CLG niinkun arvelin)

NiP voittaa TSM, nV voittaa NiP (tai nV voittaa TSM jos quarter menee toisinpäin) ja Fnatic voittaa VP.

Fnatic voittaa koko turnauksen, kannustan toki EnVyUsia koska ne ranskalaiset pojat on söpöjä

btw oon GN2 atm, en oo pelannu kyl melkein kuukauteen yhtäkään matsia mm

tarkotus ois nousta MG kesän loppuun mennessä

14.03.2015 01:01
Fnatic voittaa koko turnauksen

<a href="http://www.youtube.com/watch?v=xIaTqpd6VYQ" target="_blank">http://www.youtube.com/watch?v=xIaTqpd6VYQ</a>

LukeSellars29

*
  • Only in Battlefield

14.03.2015 08:08
oo äm gee lol weeteeäf, meidän elämä pyörii ceeässäs

t. nip voittaa =)

Vieras

Kirjaudu sisään Rekisteröidy